دوربین مداربسته وایرلس: در این مقاله به بررسی فروش دوربین مداربسته وایرلس می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با فروش انواع دوربین مداربسته وایرلس با ایزان امن همراه باشید.

 

 دوربین مداربسته وایرلس

لغت وایرلس در واقع به تجهیزات الکتریکی بی سیم اشاره می نماید. به دوربین مداربسته وایرلس می گویند که می توانند به صورت بی سیم اطلاعات را انتقال دهند.
چند نوع دوربین مداربسته وایرلس داریم؟
از لحاظ نوع می توانیم سیستم کار دوربین های مدار بسته وایرلس را به دو گروه اصلی تقسیم بندی نماییم:
* دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ: به گروهی از دوربین ها وایرلس آنالوگ گفته می شود که برای انتقال اطلاعات دوربین از سیگنال های آنالوگ استفاده می نمایند . نویزهای الکترومغناطیسی به شدت بر روی این سیگنال ها تاثیر می گذارند و از ثبات زیادی برخوردار نمی باشند.
*دوربین مداربسته وایرلس دیجیتال: به گروهی از دوربین ها وایرلس دیجیتال گفته می شود که برای ارسال اطلاعات از تکنولوژی وای فای استفاده می نمایند. این روش به نسبت دیگر روش ها به مراتب ثبات بیشتری دارد و در شبکه های بی سیم می توان از این دوربین ها استفاده نماییم.
آیا پیشنهاد نصب دوربین بی سیم صحیح است؟
اگر در مکان نصب دوربین امکان کابل کشی وجود داشته باشد استفاده از دوربین بی سیم پیشنهاد نمی شود. استفاده نمودن دوربین های بی سیم در شرایط ایده آل به نسبت دوربین های مداربسته عادی ، دارای ثبات پایین تری می باشند . باید دقت کنیم شما در هر شرایطی برای نصب دوربین مداربسته به تغذیه نمودن دوربین نیاز دارید و به هیچ عنوان استفاده نمودن از باتری برای یک راه حل طولانی مدت اصلا درست نمی باشد. پس حتی اگر شما از دوربین های مداربسته وایرلس در محل استفاده کنید نیاز دارید که کابل کشی تا محل دوربین را انجام دهید . با این وجود اگر نیاز قطعی به استفاده از دوربین بی سیم دارید ، پیشنهاد می شود از دوربین دیجیتال یا وای فای استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته شرکت داده پردازان پارسوآ

سیستم مداربسته آنالوگ

کواد در دوربین مداربسته

نور افکن (پروژکتور ) مادون قرمز

فیش BNC در دوربین مداربسته

منبع تغذیه یا آداپتور دوربین مداربسته

دوربین مداربسته۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته کیوب

دوربین مداربسته آسانسور

ریست کردن رمز یا پسوورد دستگاه DVR