تعمیر یو پی اس apc آمریکا

تعمیر یو پی اس apc آمریکا

تعمیر یو پی اس apc آمریکا : یو پی اس apc آمریکا یکی از بهترین و کارآمدترین برندهای یو پی اس در حال حاظر در جهان است که از نظر قدرت فنی و کیفیت بالایی دارد و در دنیا حرف اول را می زند.

یو پی اس یک دستگاهی است که نه تنها تامین برق و انرژی را به عهده دارد بلکه سیستم های الکترونیکی و بسیار حساس را از نظر سخت افزاری و به منظور افزایش طول عمر آن ها از نوسانات و نویزهای موجود در برق و سیستم های داخلی در امان نگه می دارد.

به غیر از خرید سیستم های یو پی اس دست دوم و فروش سیستم های ups  جدید که در مدل های مختلف با توان های بالا و کم که به وسیله کمپانی های متعدد در دنیا عرضه می شود خدمات تعمیر یو پی اس هم جزء کارهای ضروری است که شرکت های کوچک و بزرگ و یا حتی افرادی که از نظر فنی متخصص هستند می توانند این کار را انجام دهند.

 

تعمیر یو پی اس apc آمریکا

تعمیرات تخصصی یو پی اس در تهران

تعمیرات تخصصی یو پی اس را که شامل تعویض باتری یو پی اس(داخلی – خارجی) ، افزایش طول عمر باطری، تعمیر و تعویض مدارهای داخلی ومدارهای باطری، کالیبره کردن ups است.

اگر یو پی اس شما دچار مشکل و یا خرابی شده است می توانید با متخصصین شرکت کیان صنعت ایرانیان مشاوره گرفته و در جهت تعمیر یو پی اس قدم مثبتی را بردارید که بعد از تماس افراد متخصص به محل اعزام شده و سرویس های تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از سیستم های ups را انجام می دهند.

معمولا بعد از نصب یو پی اس که توسط متخصصین شرکت کیان صنعت ایرانیان انجام می پذیرد قراردادهای سرویس و نگهداری سیستم های ups هم برای یو پی اس های با توان بالا و هم سیستم های ups با توان کم منعقد می گردد تا در صورت به وجود آمدن مشکل به لافاصله متخصصین شرکت دست به کار شوند.

تمام دستگاه های ups که تولید می شوند دارای گارانتی و قراردهای سرویس و نگهداری بوده و از نظر کیفیت و نصب و توان قدرتی و فنی دارای استانداردهای جهانی هستند.

 

تعمیر یو پی اس apc آمریکا

 

هزینه عوض کردن یوپی اس به شدت بالاست و شما نمی توانید در صورت بروز مشکل هر بار دستگاه را تعویض کنید.از این رو تعمیر یو پی اس هم از لحاظ هزینه و از نظر زمانی پائین تر بوده و به صرفه تر است.

شرکت کیان صنعت ایرانیان نمایندگی انحصاری یو پی اس مکلسان ترکیه و عرضه کننده مستقیم یو پی اس apc آمریکا در ایران است که خدمات تعمیرات فنی و تخصصی یو پی اس و همچنین عرضه دستگاه های اینورتر، باتری یو پی اس، کابینت باتری، یو پی اس سرور را در به عهده دارد.

در صورت نیاز برای خرید و مشاوره و همچنین تعمیرات با شماره تلفن های ۷۷۹۷۳۸۱۰ / ۷۷۹۷۳۸۱۱ ۰۲۱ تماس حاصل فرمائی
د