پنج مسائل برتر پشتیبانی یو پی اس

مشکل: بیش از ظرفیت بار یو پی اس.

راه حل: رتبه قدرت تجهیزاتی که به رسانه های پشتیبانی شده با باتری وصل شده اند نباید از ظرفیت یو پی اس تجاوز کند. برای اینکه مطمئن شوید اینطور نمی شود، امتیاز قدرت برای هر قطعه ای از تجهیزات را با همدیگر جمع کنید و کل الزامات ظرفیت واحد را مقایسه کنید، که لیست شده است: الف) در پایین یو پی اس، و یا ب) بر روی زبانه مشخصات در صفحه محصول تریپ آرشیو. اگر دریافت قدرت کل تجهیزات متصل بیش از ظرفیت یو پی اس باشد، بار باید کاهش یابد تا یو پی اس بتواند به درستی کارش را انجام دهد.

گام های بعدی: کشف کردن اینکه شما چه مقدار ظرفیت با تریپ آرشیو سیستم یو پی اس ماشین حساب بار نیاز دارید.

 

  • سیستم یو پی اس در حال استفاده برای یک دوره از زمان نیست و در حال حاضر باتری ها  شارژ نمی شوند.

مشکل: ذخیره سازی نامناسب واحد یو پی اس زمانی که استفاده نمی شود.

راه حل: توصیه می شود که هنگامی که یک سیستم یو پی اس برای یک مدت زمان طولانی ذخیره می شود، باتری باید به طور کامل هر سه ماه با اتصال یو پی اس به یک پریز برق AC زنده و اجازه شارژ دادن به سیستم یو پی اس، به مدت ۴ تا ۶ ساعت شارژ شود.

اگر باتری یو پی اس برای مدت زمان طولانی در سمت چپ تخلیه شوند، از یک از دست دادن  دائمی ظرفیت رنج می برند و این امر می تواند منجر به شکست سیستم یو پی اس شود.

گام های بعدی:

۱٫ شارژ باتری به طور کامل هر سه ماه.

۲٫ پیدا کردن یک باتری جایگزین سیستم یو پی اس با استفاده از باتری یاب تریپ آرشیو.

۳٫هنگامی که سیستم یو پی اس در حالت باتری است، تجهیزات بلافاصله خاموش می شوند.

مشکل: سلامت باتری تحت نظارت نمی باشد

راه حل: دلایل مختلفی برای اینکه چرا یو پی اس قدرت باتری برای تجهیزات فراهم نمی کند، وجود دارد. خودتان یک تست بگیرید و تأیید کنید که بار متصل از ظرفیت حداکثر سیستم یو پی اس تجاوز نمی کند و تجهیزات متصل به رسانه های پشتیبانی شده با باتری وصل شده اند، نه رسانه های فقط افزایشی (برای اطلاعات بیشتر به سوال ۴ نگاه کنید).

اگر یو پی اس و باتری بیش از دو سال سن داشته باشند، و بسته به استفاده، ممکن است عملکرد باتری و ظرفیت در طول زمان رو به وخامت گذاشته و جایگزینی مورد نیاز باشد. خواندن  ولتاژ باتری ها می تواند تعیین کند که آیا آنها در محدوده ظرفیت توصیه شده هستند یا خیر.

گام های بعدی:

۱٫ بررسی اینکه بار از ظرفیت سیستم یو پی اس تجاوز نمی کند.

۲٫پیدا کردن یک باتری جایگزین سیستم یو پی اس با استفاده از باتری یاب تریپ آرشیو.

 

  • در هنگام تعویض حالت باتری، تجهیزات ضروری خاموش می شوند و تجهیزات غیر ضروری روشن باقی می مانند.

مشکل: راه اندازی تجهیزات نادرست

راه حل: بیشتر سیستم های یو پی اس ۲ مجموعه از رسانه ها دارند: باتری و رسانه های افزایشی حفاظت شده که قدرت باتری پشتیبان را ارائه می دهند، و رسانه های فقط افزایشی که قدرت باتری پشتیبان را ارائه نمی دهند.

اتصال مجدد تجهیزات که نیاز به قدرت باتری پشتیبان دارد و در ظرفیت خروجی یو پی اس به طور مستقیم در رسانه های پشتیبانی شده با باتری است، توصیه می شود. تجهیزاتی که حفاظت از باتری نیاز ندارند و یا این که از ظرفیت یو پی اس تجاوز می کنند را می توان به رسانه های فقط افزایشی متصل نمود.

هنگامی که سیستم یو پی اس در حالت باتری عمل می کند، قدرت رسانه های فقط افزایشی در دسترس نمی باشد.

گام های بعدی:

۱٫ بررسی اینکه تجهیزات ضروری به رسانه های پشتیبانی شده با باتری وصل شده است.پشتیبانی یو پی اس

۲٫پیدا کردن یک سیستم یو پی اس با تمام رسانه های پشتیبانی شده با باتری با استفاده از یو پی اس یاب تریپ آرشیو.

۳٫سیستم یو پی اس روشن نمی شود. دکمه قدرت هیچ کاری نمی کند.پشتیبانی یو پی اس

 

مشکل: شارژ ناکافی و یا خطای قطع کننده مدار

راه حل: یک سیستم یو پی اس باید اجازه شارژ باتری خود را برای ۴-۶ ساعت قبل از استفاده داشته  باشد. همچنین، یک قطع کننده مدار ممکن است دچار خطا شود. سیستم های تریپ آرشیو یو پی اس یا یک “دکمه” و یا “پیستون” نوع مدار شکن دارند. این نوع می تواند با بررسی خارج از سیستم یو پی اس تعیین شود.

گام های بعدی:پشتیبانی یو پی اس

۱٫ اگر هیچ قطع کننده مداری وجود ندارد، به مرحله بعدی بروید. در صورتی که یک مدار شکن وجود دارد، دکمه را به سمت داخل فشار دهید. اگر هیچ مقاومتی وجود نداشته باشد دکمه احتمالا همانطوری باقی می ماند، سپس قطع کننده مدار تنظیم مجدد را انجام می دهد.

۲٫ تایید کنید که خروجی AC قدرت اتصال یک لامپ یا دیگر دستگاه های بدون باطری به خروجی را دارد. پشتیبانی یو پی اس

۳٫ واحد را با فشار دادن دکمه قدرت روشن کنید تا زمانی که بوق به صدا در آید و سپس آن را آزاد کند. پشتی